Son birkaç hafta içerisinde çoğu kullanıcı forumlar üzerinden konu açıp, bu konu için destek istedi. Microsoft ise bu konu hakkında sorunu düzelttiğine dair açıklama yaptı.
Outlook ve diğer uygulamalar Outlook.com ile senkron olmuyordu ve kimse erişim sağlayamıyordu. Bazı kullanıcılar uygulama şifresi ile oturum açmaya çalışsa da sonrasında bağlantının kesildiğini gözlemledi.
23 Ocak tarihinden itibaren birçok kullanıcı, POP, IMAP ve Exchange ile bağlanırken Outlook 2013, Outlook 2016, Microsoft 365 için Outlook, Thunderbird ve mobil e-posta uygulamalarında bağlantı sorunları yaşadı.
Outlook ekibi sorunu gidermek için hizmet değişikliği politikası uyguladı. Eğer sizde halen sorun yaşıyorsanız 2FA aktifleştirip, sorun tamamen çözülene kadar uygulama şifresi ile giriş yapın.